Klantenservice

Kijk voor u uw vraag stelt of uw vraag hier al tussen staat. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het formulier hiernaast.

 

1 Bestellingen
1.1 Als ik voor 17.00 uur bestel, wordt mijn bestelling dan dezelfde dag nog verzonden?

Indien u uw bestelling voor 17.00 plaatst en heeft betaald, wordt deze op werkdagen dezelfde dag verzonden. U ontvangt van ons dan per mail een track en trace code, zodat u kunt zien hoelaat de bestelling de volgende dag bij u owrdt afgeleverd.Bestellingen die op zaterdag tot 17.00 uur zijn geplaatst worden op maandag afgeleverd. Bestelling die op zondag zijn geplaatst worden op maandag verstuurd en worden op dinsdag bij u afgeleverd.
 
 
2 Verzendingen
2.1 Wat is de verzendtijd van een product wanneer deze op voorraad is?
Als u kiest voor de optie PostNL en het product is op voorraad dan heeft u uw product de volgende dag in huis indien u voor 17.00 besteld en betaald heeft.
 
 
3 Afhalen
3.1 Ik wil het product graag afhalen. Kan ik langskomen wanneer ik wil?

Uiteraard kunt u langskomen wat u het beste uitkomt, maar u dient wel eerst een afspraak met ons te maken. Als u een product wilt komen afhalen, kunt u contact met ons opnemen via dit contactformulier.
 
3.2 Hoe zit het met de betaling bij afhalen?

In verband met onze en uw eigen veiligheid hebben wij het liefst dat u van te voren betaalt met iDeal, of bankoverschrijving. Voor u is dit beter omdat de boeking dan officieel gemaakt is, u ontvangt een factuur waarmee u aanspraak kunt maken op garantie of defecten. 
 
4 Garantie
4.1 Hoe lang is mijn garantie na aankoop van een product?


U heeft recht op twee soorten garanties:

  1. Garantie op geleverde defecte producten
  2. Fabrieksgarantie (extra, deze bedraagt twee jaar).
 
 

myheadphone.nl hanteert een garantie van twee jaar U kunt hier meer over lezen op onze pagina over garanties: Retour- en garantiebeleid.

 

5 Klachten
5.1 Hoe kan ik mijn klacht indienen?


U kunt op een aantal manieren een klacht indienen: 

  1. Via onze klantenservice.
  2. Via de mail (info@myheadphone.nl.nl)
  3. Via de telefoon 
5.2 Hoe wordt mijn klacht afgehandeld?


Als klant van V-Moda staat uw tevredenheid vooraan. Wij zullen uw klacht dus uiterst zorgvuldig en zo snel mogelijk afhandelen.

 

De procedure gaat als volgt:

  1. U dient uw klacht in.
  2. Wij ontvangen uw klacht en gaan deze onderzoeken.
  3. Wij beantwoorden uw klacht en komen u eventueel tegemoet. (binnen drie werkdagen)

 

6 Extra kosten
6.1 Zijn er onzichtbare bijkomende kosten bovenop de prijzen?


Boven de €100 is verzending gratis. U betaalt standaard €5,95 verzendkosten.